úterý 12. prosince 2017

Knížky, které čte Marina

Tento článek je vlastně propagací knihoven. Proč? To se dozvíte v závěru.

Vy čtenářky a čtenáři, kteří jste právě dočetli čtvrtý díl Rafaelky, už víte, že Marina si s sebou k moři vzala samozřejmě knihy. I přestože musíte mít do letadla kufr jen určené hmotnosti, tak do něj nějaké to čtivo vecpala.
Když jsem přemýšlela, co by mohla číst, napadlo mě udělat reklamu knihám, které už v knihkupectvích nekoupíte.

Jedná se o trilogii, jež...
vycházela v letech 2003 - 2007 a jmenuje se záhadně Nemetonburk. Marina ji miluje, protože spojuje tajemno s romantikou. A je pro Marinu správně rozsáhlá, aby se do ní mohla na dlouho ponořit.

Na trilogii Nemetonburk jsem si vzpomněla, protože na ni blogerka Meggie z blogu "Čteme s Meggie" napsala právě na Nemetonburk tři krásné recenze. Knihy sama četla jako malá, a to opakovaně, a nyní si je přečetla s odstupem znovu, a já jsem moc ráda, že odhalila, co jsem do nich všechno vložila. Tím jí také velmi děkuji.

Nemetonburk dnes seženete jen v antikvariátech nebo si ho můžete zapůjčit v knihovně, čímž dělám knihovnám reklamu. Nakonec i Rafaelka je plná knihoven. V každém díle Rafaelky se objevuje knihovna v hlavní budově a pak knihovna v příslušné říši. Já prostě knihovny miluju.
 💓

Máte-li chuť si přečíst recenze od Meggie, jsou na následujících odkazech:


Jestli se vám chce si knihy Nemetonburku v mezidobí při čekání na pátou Rafaelku - Vlasy dryád přečíst, tak honem do knihovny. A radši se na ně zeptejte, možná je mají ve skladu. Přeci jen vyšly před více jak deseti lety.

A protože vím, že bez videa by to v současnosti nešlo, nabízím vám staré video z youtube přímo k Nemetonburku.




6 komentářů:

MiriJam řekl(a)...

A je nějaká šance, že by tuto trilogii opět nějaké nakladatelství vydalo? O:)

Renata Štulcová řekl(a)...

Šance je nulová, proto jsem ji použila v Rafaelce.

Marketa řekl(a)...

Dobrý den paní Štulcová,
moc Vám děkuji za tak krásný článek, ani nevíte, jak si vážím toho, že jste četla mé recenze!
Nemetonburk opravdu provázel mé dětství, knihami jsem vyloženě žila a dodnes se k příběhu velmi ráda vracím. Nikdy mě nepřestane udivovat ten kulturní a historický rozhled, který jste do těchto knih vložila a mezi řádky se tak dá objevit spousta informací, příběhů i inspirace. Je to čtení pro jakýkoliv věk, vždy se tam objeví něco nového. :)
Je opravdu škoda, že knihy nevyjdou znovu. :(
Ještě jednou Vám moc děkuji a přeji spoustu dalších skvělých knih a věrných čtenářů!
Krásné svátky!
Markéta z blogu cteme-s-meggie

Renata Štulcová řekl(a)...

Také moc děkuju. A máte pravdu, v Nemetonburku je veliké množství dalších příběhů, informací, za kterými se dá jít. Třeba ho jednou vydám sama jako e-knihu pro zájemce.

Unknown řekl(a)...

Mám na vás dotaz.Jak vás vlastně napadlo
vytvořit rafaelku?😉

Renata Štulcová řekl(a)...

O tom bych mohla hovořit hodiny. Odpovědi jsou v následujících dvou rozhovorech:
http://karolinaloskotova.blog.cz/1603/seznamte-se-s-novou-knihou-renaty-stulcove-rafaelova-skola-vlneni-nymf

http://magazin.maitrea.cz/rafaelova-skola-poznani-esence/