sobota 11. listopadu 2017

Soutěž o Rafaelku aneb Vyšlo Vlnění nymf

Krásné sobotní ráno, doufám, že jste se dobře a zhluboka vyspali po dlouhém pracovním týdnu. V dnešním článku bych ráda uvedla znovu, že se zázraky dějí, a že v nakladatelství Maitrea vyšla Rafaelova škola - Vlnění nymf. (Na odkazu Maitrea můžete dokonce nakouknout do knihy, jaké jsou v ní ilustrace.) A pak vám ještě prozradím, jak a kde si můžete zasoutěžit, ale vše postupnně. 

Jak jsem viděla ve facebookové skupině čtenářů Rafaelky zvané Rafaelova škola, jsou i takoví šťastlivci, kteří už mají papírový čtvrtý díl doma. Třeba Zuzana Šaldová, jejíž fotografii jsem nyní použila. Na mě čeká kniha od nakladatelství na poště, nestihla jsem si tam zajít. Když jsem se rozhodovala, zda na poštu utíkat večer nebo dneska ráno, spočítala jsem si, že bude lepší pracovat na pátém dílu a čtvrtý si vyzvednout v pondělí, až půjdu z práce. 

Nyní něco o soutěži... při které se soutěží o tři kousky prvního dílu Rafaelova škola - Vílí křídla. Probíhá ve dnech 13. - 20. 11. 2017 na stránkách Ženysro
Pro účast v soutěži je nezbytné být na stránkách předem přihlášen, takže pokud máte zájem, proklikněte se na Ženysro ZDE a registrujte se už dnes. Přitom si můžete přečíst povídání o soutěži, tedy jak o Rafaelku soutěžit. Soutěžní otázka naskočí až v pondělí 13. listopadu. Vám dospělejším či dospělým čtenářkám se budou stránky určitě líbit. Jsou prostě pro ženy a tvoří je ženy.

Na závěr bych vám ještě ráda ukázala obrázek, který na mě před týdnem vykoukl, když jsem si stahovala nové přírodní tapety do mobilu. Teprve předevčírem mi došlo, že představa z Pána prstenů od Paula Lasaine je použitelná i pro mou představu Silvy. Silva s měkkým i je latinské slovo pro les. A Silva v pátém dílu je místo, kam bránou odcházejí studenti pátého ročníku na noc, a kam odcházejí i dryády, když si chtějí odpočinout daleko v bezpečí od lidské civilizace. 


3 komentáře:

Profesor řekl(a)...

Teda, až teď mi došlo, že vlastně jednotlivé lokace Rafaelovy školy vůbec nemusí být pěkně pohromadě, ale že sídla jednotlivých vládců mohou klidně být mimo náš prostor a čas...
Zvláštní, nikdy předtím mě to nenapadlo.

Jinak jsem ráda, že Vlnění nymf už vyšlo. Má krásné ilustrace. Těším se na pětku. Jsem na ni moc zvědavá, hlavně na délku. Vzhledem k tomu, že na fb píšete, že stránky naskakují... Tisíc stránek by asi bylo moc, ale pět set se dá zvládnout.
Krásné psaní.

Renata Štulcová řekl(a)...

K těm prostorům se více všichni dozví v pátém díle, protože Silva je nezapomenutelná a navíc se studenti ocitnou ještě někde jinde.
Stránky naskakují, budu sice redigovat a krátit, ale občas se ukáže takové redigování jako velmi obtížné. Někdy se kniha ještě prodlouží. :-) Ilustrace jsou v knize opravdu krásné, paní Marešová je skvělá.

Profesor řekl(a)...

Teda. Už se začínám opravdu těšit...

Já to takhle mám s články. Vždycky, když ho redikuji, tak má v závěru o několik (desítek) slov víc. Co vím, tak se mi krácení podařilo jen jednou.;-)

Hezký den.:-)