středa 22. listopadu 2017

Recenze Tanců nág

Zatímco píšu pátý díl Vlasy dryád, stromy shodily listí a podzim si to vykročil směrem k zimě. Dneska jste někteří z vás v naší facebookové skupině Rafaelova škola dokonce psali o tom, že u vás sněžilo. A já díky vám musela přemýšlet, jaký sníh padá v Silvě, v místě, kde žijí jen čistokrevné dryády a Marina se spolužáky tam střídavě přebývají během studia kvinty.

V době, kdy se k vám vlní nymfy ve čtvrtém modře zbarveném díle Vlnění nymf, recenzentka Marky, která již recenzovala v novém vydání Vílí křídla, právě zveřejnila svou recenzi druhého ohnivého dílu, tedy Tanců nág.

Velmi jí děkuji, protože...
psát recenze není jednoduché, a zvláště u sérií, které ještě nejsou dokončené. Musím se přiznat, že kdybych jako čtenářka měla napsat recenzi na Rafaelku, nevěděla bych, kde začít... Od břišních tanců? Od Meluzíny, o které psali už za Lucemburků? Od Plantefolieho, kterému Marinin otec říká naštvaně Platón?

A kde si můžete její recenzi přečíst?  Odkaz na její blog o knihách zvaný Books are my life... je TADY.


4 komentáře:

Nikola Ludvigová řekl(a)...

Už se moc těším na pátý díl! Rafaelku jsem četla už když vyšla u mladé fronty a doteď je mám doma. Tehdy mi mohlo být tak deset, možná jedenáct let a už v tu dobu jsem si celý svět víl, nymf a dalších bytostí zamilovala. Čtvrtý díl jsem potom četla jako e-knihu a na další díl se moc těším! Pokračujte v tom co děláte, Vaše knihy jsou skvělé.

Renata Štulcová řekl(a)...

Díky moc za takovou milou pochvalu. Jsem ráda, že si příběh našel své čtenáře. A jsem zvědavá, kolik lidí se po čtyřce s nymfami těší na dryády.

Profesor řekl(a)...

Pěkná recenze.

Už mám čtyřku,je moc hezká. Těšila jsem se na ni a teď se ještě víc těším na pětku. Mám RŠ moc ráda, a tak jsem nedočkavá, jako dítko na vánoční stromeček...
Ať se Vám daří s psaním.

Renata Štulcová řekl(a)...

Děkuju, kdyby tak bylo více času, šlo by to hladčeji a rychleji. :-) Promýšlím zase věci za pochodu, takové ty podrobnosti, kterými jsem se při vytváření děje nezabývala. V příběhu se opět objevují scény, které jsem původně ani neplánovala. Je to dobrodružství - psát Rafaelku. :-)