úterý 15. března 2016

Citát o vodě v nás

Minulé citáty, které jsem uveřejnila na kartách vyrobených z obálky knihy, se týkaly lásky a romantiky. Vděčné téma - taková láska a romantika.
Dneska tomu bude trochu jinak.
Dneska jsem si během dne sumírovala v mysli článek o vodě, ale z nedostatku času jsem nakonec sedla a vytvořila další kartu s citátem.

A tady ji máte.

Jak jistě poznáváte, citát pochází ze čtyřicáté kapitoly, kterou jsem nazvala Láska ve vločkách.

Ano, tato kapitola je vánoční. Přiznám se, vždy jsem milovala...
když se v jakékoli beletrii objevily Vánoce. Jenže ony se v knihách objevovaly tak málo. Jako kdyby se jim autoři z nějakého pro mě neznámého důvody vyhýbali. Kdoví...

No, a já si to nyní "na stará kolena" vynahrazuju a o Vánocích často píšu. A taky o té vodě samozřejmě...



Žádné komentáře: