pátek 24. března 2017

Druhé vydání Rafaelovy školy

Se zpožděním sedmnácti dnů konečně píšu článek o novém vydání Rafaelovy školy - Vílích křídel, které s báječnou péčí vydalo nakladatelství Maitrea.
Díky tomu svému zpoždění vám už ale mohu odtajnit obálku pro druhý díl, který vyjde v dubnu a nese podtitul Tance nág.

První díl už můžete sehnat v knihkupectvích nebo přímo na e-shopu Maitrey TADY.

Obálky knížek tvoří s použitím ilustrací paní Jarmily Marešové grafik pan Martin Bohuš. Jsou nádherné a v jejich středu září snítka zlatého jmelí, kterou jsem si na obálkách tolik přála mít.

Dobře víte, že patří hlavní hrdince Marině. Je to její amulet, magický předmět říše Marininy matky. A právě proto, že Marina je dcerou své matky, má amulet nejkrásnější.

Zatímco...
sedím a píšu tenhle krátký článek, první díl mám opřený na psacím stole. Pro radost. Abych si mohla snadněji opakovat, že je kniha skutečná. Občas jí zalistuju. Ráda si prohlížím vnitřní ilustrace bylin a mapu okolí školy se všemi těmi altánky a schodišti. A občas přemýšlím, která z víl na obálce Vílích křídel je Marina a která Médea? Co myslíte? Která je která?




3 komentáře:

FaunkaMiriam řekl(a)...

Spodní Marina a horní Médea(Marina má čokoládovější kukuč).
A mohla byste nám Rafaelfanům poradit,kterým elementálem jsme(jako jak to poznat).
Když jsem řadu četla poprvé,bylo mi deset.To jsem milovala fauny.O necelé čtyři roky později toužím býti nymfou.
Jinak blahopřeji k nádherným vydáním,jedno jsem koupila sobě(děj prvního dílu si tak nepamatuji,i když se mi hrozně líbil).
A jeden kamarádce,která to ještě nečetla.To nesmím dopustit!

Renata Štulcová řekl(a)...

Díky i za kamarádku. Odpověď na svou otázku najdeš v tomto novém vydání v kapitole číslo 17, která začíná na straně 131. :-)

FaunkaMiriam řekl(a)...

Díky moc, a můžu se zeptat,jakou barvu bude mít tercie?Nebo je to FBI tajemství?