středa 8. února 2017

Povídky ze světa Rafaelovy školy

Mnozí jste mi za ta léta říkali, že nějaká povídka sem a tam by se hodila. A je pravda, že vše se do děje napsat nedá, protože by často takové odbočky rozmělnily zápletku a kniha by jen nabobtnala.
A tak jsem si řekla, že sem tam nějakou povídku či jiné povídání bych napsat mohla. Čistě pro pobavení moje i vaše.

Dneska jsem na Wattpad uveřejnila první...
půlku první povídky nazvané Platonické lásky na konci kvarty. Zítra doplním druhou polovinu. Jsem to celé nestihla, tak jsem povídku rozdělila na dvě části.

Pro ty z vás, kdo nejste na Wattpadu přihlášení - vězte, že Wattpad nekouše, ani tam nemusíte být pod svým jménem. Takže se nebojte registrovat a přihlásit.

Kniha povídek se jmenuje Rafaelovo království. Najdete ji na tomto odkazu TADY.

Žádné komentáře: